FAW Tiger V Промтоварний фургон
FAW Tiger V Промтоварний фургон виготовлений з високоякісних композитних панелей європейського виробництва Основа фургона виготовляється з поздовжніх та поперечних швелерів з антикорозійною обробкою, ґрунтується та забарвлюється в чорний колір. Зовнішній каркас фургона - анодований алюмінієвий профіль. Підлога фургона - вологостійка фанера з покриттям проти ковзання. Стінки фургона являють собою просторовий каркас з металевої профільної труби з антикорозійною обробкою, обшивка зовнішніх стін з композитного матеріалу. Задній дверний отвір виготовляється з нержавіючої сталі товщиною 3 мм, задні двері фургона розпашні з фіксаторами, фурнітура кріпиться цвяхами з нержавіючої сталі, гумові ущільнювачі на дверях фургона запобігають потраплянню вологи та пилу всередину. Фурнітура: петлі фургона з нержавіючої сталі, посилені, дверні замки - накладні з нержавіючої сталі, штанги для дверної фурнітури виготовляються з нержавіючої труби діаметром 22 мм.
ВИСОКА НАДІЙНІСТЬ, РЕМОНТОПРИДАТНІСТЬ ТА ДОСТУПНІСТЬ ЗАПЧАСТИН
ДВИГУН CUMMINS, ТРАНСМІСІЯ – ZF, ТОПЛИВНА СИСТЕМА BOSCH
РОБОЧИЙ РЕСУРС БІЛЬШЕ 1 000 000 КМ
МІНІМАЛЬНІ ВИТРАТИ НА ПРИДБАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЮ
ШВИДКО ОКУПАЄТЬСЯ ТА ДОБРЕ ЗАРОБЛЯЄ
Компанія FAW має 70-річний досвід розробки та виробництва вантажних автомобілів, є №1 в світі за кількістю вироблених вантажівок на рік.
Надійність агрегатів та систем FAW TIGER V підтверджується випробуваннями заводу з сумарним пробігом більше 3 000 000 км. у всіх кліматичних зонах, а також прогресивними технологіями та комплектуючими від провідних світових виробників: двигун - CUMMINS; коробка передач - ZF; паливна система - BOSCH.
Робочі агрегати CUMMINS, ZF, BOSCH завоювали довіру та підтвердили свою надійність у десятків тисяч українських компаній, які протягом десятиліть експлуатують комерційну, вантажну техніку і автобуси всесвітньо відомих європейських та азіатських автоконцернів.
За рахунок комплектації вантажівок FAW всесвітньо визнаним дизельним двигуном CUMMINS та трансмісією ZF у власників не виникне складнощів, ні з покупкою запчастин, ні з сервісом, так як дані агрегати встановлені на більшість вантажівок, експлуатованих в Україні.
Універсальний FAW TIGER V має високий кліренс та колісну базу, адаптовану під різні види вантажних надбудов: борт, борт з тентом, фургони (промтоварні, ізотермічні, термічні та ін.). Автомобіль може використовуватися практично у всіх сферах бізнесу, де необхідне перевезення продовольчих і непродовольчих товарів. Великий запас міцності та терпимість до перевантажень роблять його відмінною робочою машиною.
Активна і пасивна безпека перебуває на рівні провідних європейських та корейських аналогів і включає цілий комплекс рішень:
Модернізована підвіска з новими амортизаторами та рульовим механізмом забезпечують високі показники керованості і маневреності.
Більш короткий гальмівний шлях, ніж у конкурентів за рахунок більш ефективної гальмівної системи з пневмопривідом і системою ABS.
Сучасні стандарти головного освітлення - галогенові передні фари з можливістю регулювання і денні ходові вогні.
Велика площа скління і зручно розташовані 6-ть бічних дзеркал заднього виду дозволяють мінімізувати «мертві зони».
Програмовані зони зминання кабіни, посилена конструкція кабіни і рами, триточкові ремені безпеки забезпечують підвищену безпеку водія та пасажира.
Розмір та ергономіка кабіни, бортовий комп'ютер, круїз-контроль, кондиціонер, аудіосистема і цілий ряд інших опцій забезпечать водієві максимально комфортний та продуктивний режим експлуатації. Передбачено гідравлічний підйомник кабіни, а інноваційна чотирьохточкова система її кріплення забезпечує м'який рух навіть по поганим дорогам.
ВИГОДА
Низька собівартість, мінімальні витрати на експлуатацію в поєднанні з високою продуктивністю дозволяють отримати одні з найнижчих витрат в розрахунку на 1 км. перевезення 1 т. вантажу та максимально швидко окупити інвестиції. Збільшений ресурс та посилена конструкція дозволяє зберегти високу залишкову вартість на вторинному ринку.
Дизельний двигун CUMMINS ISF3.8s5141 (Євро-5) обсягом 3,8 л та потужністю 143 к.с. має високу продуктивність, а також виняткову надійність та невисоку вартість обслуговування. Ресурс двигуна досягає 1 000 000 км.
Особливості конструкції двигуна:
Клапанна кришка та піддон картера виконані з композитних матеріалів для зниження ваги.
Штоки, встановлені в блоці, а також розташований з боку маховика ланцюговий привід ГРМ, сприяють зниженню рівня шуму.
Покращена система охолодження дозволяє уникнути перегрівів навіть при високій температурі навколишнього середовища.
Електронний блок управління забезпечує оптимальний баланс між потужністю, економічністю та екологічністю двигуна.
Паливна система HPCR (High Pressure Common Rail) виробництва BOSCH з електронним управлінням та приводом від колінвала.
Турбокомпресор з інтеркулером.
Компактні компонування: вакуумний насос розташований зверху двигуна, водяний насос, масло охолоджувач та корпус масляного насоса об'єднані в один модуль і розташовані збоку від блоку.
За допомогою нової моделі підвіски та рами, автомобіль має меншу власну масу, більшу вантажопідйомність, не призводить до зниження несучої здатності і підвищує довговічність.
Листи ресор виготовляються із застосуванням нових технологій з підвищеними вимогами до якості та сорту металу, що забезпечує більшу міцність і більш тривалого терміну служби.
Рама виготовлена з використанням новітніх технологій з'єднання поперечних секцій рами з основною секцією рами.
Використання нового шасі робить автомобіль більш надійним та довговічним.
Гальмування з допомогою допоміжного моторного (гірського) гальма робить гальма більш надійними та більш безпечними, також продовжує термін служби основної гальмівної системи. Передня та задня незалежна двоконтурна пневматична гальмівна система з ABS в комплексі з допоміжним моторним гальмом роблять автомобіль більш надійним і безпечним.
Виготовлений з високоякісних композитних панелей європейського виробництва.
Основа фургона виготовляється з поздовжніх та поперечних швелерів з антикорозійною обробкою, ґрунтується та забарвлюється в чорний колір.
Зовнішній каркас фургона - анодований алюмінієвий профіль.
Підлога фургона - вологостійка фанера з покриттям проти ковзання.
Стінки фургона являють собою просторовий каркас з металевої профільної труби з антикорозійною обробкою, обшивка зовнішніх стін з композитного матеріалу.
Задній дверний отвір виготовляється з нержавіючої сталі товщиною 3 мм, задні двері фургона розпашні з фіксаторами, фурнітура кріпиться цвяхами з нержавіючої сталі, гумові ущільнювачі на дверях фургона запобігають потраплянню вологи та пилу всередину.
Фурнітура: петлі фургона з нержавіючої сталі, посилені, дверні замки - накладні з нержавіючої сталі, штанги для дверної фурнітури виготовляються з нержавіючої труби діаметром 22 мм.
Устаткування фургона:
Освітлення всередині фургона (2 плафона);
Передні, задні та бічні габаритні LED маркери (6 помаранчевих, 2 червоних, 2 білих маркерних вогні);
Висувна драбина (оцинкована);
Гумові задні відбійники (2 шт.);
Дерев'яні відбійники по внутрішньому периметру фургона;
Пластикові підкрилки;
Бічний захист.